Наверх
Заговоры на предметы обиходны
#1
Перьва дабы деньги у человека не жили.

Сего ради потребно како ни есмь, а монету до сего человека пренадлежащу раздобыть. Да во месте пустынном камень приискать, яко глыба велик. Далее ко полунощи да на стар же месяц ко сему камени придти, да сею монету наговорить и под камень схоронить. Заговор-то сорок разов молвить, а и заговор-то сей таков:
"Во сокрытом царьстве да во потаённом государьстве, еси царь велико-велик да вся твари земныя-то кланяются. Иже еси царь, то князь миру сему до гласа трубна. А и еси-то терем царьский да и престол златый, а иже аз есмь имя, да ко престолу-то преступлю, землекасательным поклоном милости царьския таково испрошу: а иже ти царь - всему миру государь, даждь ми монету царьску да печатью твоея мечену. Да и подаждь-то се то те крепка вера да бысть и до гроба крепость. А и еси буде монета царьска, рабу божию имя на скудость да на нищу долю. Завет ключ - потвора замок. По веце да и веком."
Далее ту монету под камень брось со примолвкой:
" Хороню злато- серебро, медь да всяк пребыток раба божия имя. Кто еси сея камени изгрызёт, той сею потвору сымет. Аминь."
Далее уходи да и не оборачивайся. Тако буде и свершено.

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


Заговоры на предметы обиходны.

Сии заговоры еси основа, их же подобает ведати, прежде како обряды творити, то и кроме сего вместно да сила вмале буде. Сице же столь велие потребно, яко заговоры образы живить, яко с сим много удобнее поделие всяко вершить. Ныне глагол мой, яко свещницу тако заговорить, кабы по всяк обряд чрез нея творим бесы силу ея множили да обряд бы тем крепили. Потребно же сего ради поделия едину свещу церьковну в земь погостну зарыть на могиле безвестныя. Творити же сие тако надлежит: взем свещу от службы церьковныя да посеем вниде на погост ко полунощи, егда же внидешь, тако поклонись землекасательно да десной руцей на зем погостну монету кратну пяти брось да со таковой примолвкой: дань за милость. На перьвыим же перепутье сие тако же сотворити должно. Да посеем тако же на могиле кую в пособь ставити. Далее сию свещу во тряпицу чёрну да во землицу погостну тако ж на четыредесять ден закопай. Да сие-то со таковым заговором:
"Расторгниса мати земь да то мене на пособь, на пособь да во подели велию, да подъемлется сила погостна, сила погостна именем же еси безвестна, именем же безвестна да и внидет же во свещу сию, а свещу же церьковну да несть церьковну да то погостну. А и буде ти, свеща погостна, бесам темновидныим светильник, поделию чёрну пособник. Чрез тя же сила погостна подъемлется, во те же еси крепится да сроку сего четыредесять ден да нощей. В век века аминь". Едину такову ж монету брось со примолвкой:
"сице данью уговор скрепляю аминь."
Посих-то четыредесяти днех на погост приди да таково же, яко перьвый раз три поклона со пятаками во тех же местех, кои прежде, клади. Засим же свещу во тряпице из земли вынь да тако же со поклоном три пятака на могилу пособну клади, а и со примолвкой таковой: дань за милость. С сим со погоста иди. Далее же взем свещницу, кую во обряды употребити хощешь и разнства несть коего вещества сия свещница сотворена, хоша со бронзы, хоша со чугуна, но зело не полезно, ежели из древесины коей, яко свещи на обрядах всяко знамение подают, а чрез то не возгорелась бы и древесина. Тако ж несть разнства сколь рожков у свещницы, но по их же, сиесть рожков, число нощей составляется, сколь рожков сих, столь же нощей обряд творити. Да присеем надобно свещница бы сия с иглицами на рожках-то, дабы свещи на иглицы низать. Обряд же тако вершить надлежит: Вмале пред полунощью свещницу омой, ключевой водицей, ниже колодезной да ко полунощи вторый раз и то мёртвой, сиесть погостной водицей. Абие стол покровом чёрным покровен бытии должен, да благо ежели то не кая ни есть тряпица, а велие пространен чёрен плат вдовий. На сем же покрове устави свещницу на ню, сиесть свещницу, во рожок на иглицу уцепи свещу, кая с погоста. Да ея, сиесть свещу, от лучины, ниже от щепи вжигати надобно. Сие же творити во полунощь, ниже вмале после нея, полунощи. Посих же вся уготовлениях честь таков еси заговор:
«Поделием полунощныим да покровом чёрныим, свещей церьковныя да погосту причащённыя, платом вдовиим да земью погостныя, бесов выкликаю на пособь схождашася. На пособь схождашася, по словеси древлиим, сице соходитиса поряду сея свещнице, сея свещнице да погостныя свещи. А и приступитиса ко свещнице да явишася во пособь по всяко поделие, аще кое поделие вершити, зело буде потворницы, зело пособницы. От сего часу да от сих-то словеси да по всяк час, а и по всяко поделие. В век века аминь».
Яко зде преже писано, столь полунощей образом сим совершать, сколь рожков еси у твоея свещницы. Тако свещу сию вжигать, дабы на вси досталь бысть, а егда прилучися дело свершенное, тако во сию полунощь свеща вовсе догореть должна. Доколе же ея пользуеше, тако днесь во сундуке держи. Да всякия свещнице едина свеща бысть, аще же мнози свещницы те потребны, тако на вси я свещи таковым же ладом творити, яко зде преже писано.

*****************************

Заговор на стакан гранёныя, дабы чрез сей стакан зрети человеков.

Сим-то заговором возможе стакан заговорить, кой в обиходе пользуем, дабы чрез его зрети, потребна человека и мнози людия, а равно пребывание да говор послышать, яко навык крепить. Ради сего взем стакан гранённый да по захождении солнечном сей стакан водицей ключевой полни до верьху. На сей-то стакан водицей преисполнен, заговор молви четыредесять раз к ряду:
«Стану аз несть помолясь, да персты несть перекрестясь, несть двема персты, несть трема персты, поиду тропы сокровенными во лес тёмныя. Во лесе тёмныим, еси ключ быстротечен, поклонюсь-то сему ключу быстротечну да со таковым прошением: еси ти мати водица, глубока, чиста да стремлением скора, отверзи ми очи зорьки да яви земи пространныя. Яви же ми раба божия имя, бысть бы раб божий имя во палатах белокаменныих, бысть бы раб божий имя во горницех велицех, бысть бы раб божий имя, во во лесе тёмныим, а ино во поле чистом да во остроге дальном. Вси бы ми ево зрети, вси бы ми ево слышати. Буде ми, мати водица, во сем деле пособница, сыми покров со раба божия имя, со человек со им бывшее. Буде же по словеси сему. В век века аминь».
Тако творити всяк раз, егда зрети коего человека, ниже мнозих человеков восхощеше. Едино для сего к сему чесо зде писано потребно имена ведати имя надобнаго те человека. Да к сему же, по конце-то обряда гляди в водицу сию невступно, покуда слаб образ не явишася, образ же сей, яко из морока болотна восхождаше, аще же нимало неколеблем и взор неотходен, тако узришь потребна человека, а ино и глас услышати може. Да сего-то человека, егда глядишь в водицу неотлучно на мысли держати надобно.

*********************************

Зазывы простыя.
Сих простых зазывов суть тринадесять. Потребны егда надобно человека коего ко порогу привесть да той человек жив и не в долге от порога сего, а и то порог высок мнися.


Зазыв первый на лучину.

По всяк час творить може, яко по вся уделы месяца.
"Царь огонь, вземь от мя весточку малу да вдай во серьдце раба божия имя. Приищи же, царь огнь порог раба божия имя да приищи ево горницу, да поемли ево разум да вдай весть сию во серьдце. Дабы раб божий имя, до мово порога стопы правил. Разум бы ево мутися, серьдце бы ево, трепеше, доколе мому порогу не предстанет. От сего часа доколе дело исполнися. Яко ступи раб божий имя на порог, тако морок сей расторгнися. По веки вечныя аминь.


Заговоры на погостну воду.

Еси разныя заговоры на погостну воду. Вся сии заговоры на порчи многоразличныя, ино смертны, а ино на хвори творимыя. Егда може ворога погостной водицей поить, то иного не надобно, кроме заговора на водицу сию. Ея же, сиесть водицу погостну, може сорастворяти со иной коей водой точию питием, вмале во сие питие водицы погостныя примешав. Много ли мало сей погостной водицы во питии буде несть различия, аще же може и вовсе сей погостной водицей едино поити ворога, то зело удобно, егда на смерть порча.


Заговор дабы кровь во телеси стыла да ко главе клубком вся прихождаше, (вероятно инсульт).

Честь же сей заговор двунадесять раз во пору егда солнце заходит. Честь же на водицу погостну да после ея водицу може с вином чермныим, (красным), сорастворити и ворогу испить даждь. Заговор же таков:
«Мати водица, ведомы те человеки мертви. Сии-то мертви человеки, по земи не хождаше, словеси не глаголют, руцы я не подъемлются, нози я не ступают, кровь я не обращся, тако бы и раба божия имя, како вкусит тя, мати водица, по земи бы ея, рабе божией имя, не ходити, рук бы не подъемлети, нози бы не ступали, а и кровь-то во телеси буде хладна да ко главе бы вся клубком приступи. Слово моё крепко николе порушися, молитвами не съять, заговоры не отговорити. По веки вечныя аминь».




Заговор дабы ум да память отъяти.

Сей-то заговор таже на водицу погостну честь да точию во полунощь. Молвити же тринадесять раз.
«Мати водица, знаемы те мертви, яко сии мысли во умах николе содержат, тако бы и рабе божией имя ни коей мысли на уме не держати, яко мертви памяти николе емлют о сродниках, ниже о живых людиях, тако бы и рабе божией имя, сродников да знаемых человеков с памяти истребите. Яко мертви не разумеют идее пребывают, тако бы раба божия имя не разумела ни жила, ни кто еси. Яко мертви мороком прихождаше да живых человек, тако приступились бы до рабы божией имя, вси бы обращся да ум ея кружити. Сим словеси недоговору, ниже переговору несть. По веки вечныя аминь».


Заговор на смерть.

Молвити во полунощь четыредесять раз и сию водицу неможно с чем сорастворяти.
«Мати водица, знаемы те мертви, хладны да недвижимы, очи не взирают, уста не глаголют, руце не подъемлются, нози не ступают, сердце не трепещет да и разум не мыслит. А пособи же ми, мати водица, соизыти бы рабе божией имя, ко погостныим жителем, дабы рабе божией имя быте хладной да недвижимей, устам бы ея глагола не молвить, рука бы ея не подъемлеть, нози бы ея не ступали, сердцу бы ея не трепетати да и разуму-то не мыслити. Несть же сему заговору не преговору, не недоговору по веки вечныя аминь».


Заговор дабы речь ворога отъяся.

Сей-то заговор по захождении солнечном молвить. Честь-то тринадесять раз с многоразныим питием сорастворяти може.
«Мати водица, знаемы те мертви, яко я словеси не глаголют, уст не отверзают, знаемы те гробы, веком не растворими, знаемы те камени погостны, ни едина глагола не молвят. А пособи ти, мати водица, ми во поделие чёрном, дабы раба божия, яко мертви глагола не молвила, яко гробы уст не растворяла, аще бы растворяла, тако словеси не исторгала, яко камени речей не говорила. А буде словеси моя крепкы. Доколе мертви словеси молвят, доколе гробы я растворятися, доколе камени погостны речи сказывати станут, дотоле не испроврещи сего заговора. Несть сим словесим не переговору, не недоговору. По веки вечныя аминь».


Заговор дабы ворогу очами николе не зрети.

Честь во полунощь, тринадесять раз да водицу сию с чем потребно сорастворяти може. «Мати водица, знаемы те мертви, яко пребывают я во велией теми, тако рабе божией имя вживе во теми пребывать, яко гробы я не растворятся, тако б очи рабы божией имя, вовек не растворилиса, яко я равны днесь да нощь, тако бы рабе божией имя ста. Словеси моя крепкы, поделием полунощныим. Доколе же гробы растворися, доколе мертви очи разомкнут, доколе из гробов соизыдут, дотоле крепок сей заговор. Несть сим словеси не переговору, не недоговору. По веки вечныя аминь».


Заговор дабы сердце остановити.

Молвить четыредесять раз, во полунощь да сию-то водицу сорастворяти неможно.
«Мати водица, знаемы те мертви, яко я сердца николе трепещут, кровь николе обращся, дыхания же николе несть. Тако бы у рабы божией имя, сердце николе трепетало, кровь николе обращся, дыхания николе несть. Пособи ти, мати водица, ми во подели чёрном, остуди у рабы божией имя кровь кипучу, останови сердце скоро. Дабы вмале времяни во гроб ея соизыти. Несть сим словеси не переговору, не недоговору. По веки вечныя аминь».




Заговор дабы дыхание остановити.

Сей-то заговор молвить четыредесять раз по захождении солнечном. Сию же водицу сорастворяти неможно.
«Мати водица, знаемы темертви, яко я дыханием не колеблемы, яко во гробех дыхания несть, яко камени погостны дыхания не емлют, тако бы раба божия имя, дыханием николе поколеблется, дыхания же и несть, а и яко камени погостны, потребы во сим николе емлет. Пособи ти, мати водица, ми во подели чёрном, приведи рабу божию имя, вмале времяни ко гробу. Доколе мертви из гробов не восстанут, доколе дыхание я не обновитися, доколе камени погостны дыхания не емлют, дотоле не испроврещи сего заговора.. несть сим словеси не переговору, не недоговору. По веки вечныя аминь».

*************************************************************

Заговор дабы слух отъяти.

Сей заговор честь во полунощ, тринадесять раз. Водицу же с чем потребно сорастворяти. «Мати водица, знаемы те мертви, яко ни един слышати николе не може, ни стоны , ни слёзы не ведает, ни птичья щебета. Тако бы и раба божия имя, николе могла послышати, ни гласа, ни крика, ни говора. Доколе мертви гласа не послышат, дотоле заговора сего не испроврещи. Несть сим словеси не переговору, не недоговору. По веки вечныя аминь».


Заговор нечувствие навести, (паралич).

Сей заговор во полунощь четыредесять раз молвить. Водицу же сорастворяти неможно. «Мати водица, знаемы те мертви, яко руце я не подъемлются, нози я не ступают, персты я не движуся, тако бы у рабы божией имя, руце не подъемлелись, нози не ступали, персты бы не чувствовати. Пособи ти, мати водица, ми во подели чёрном, дабы раба божия имя век во постеле изжила. Доколе мертви по земи не поидут, доколе руце не подъемлют, доколе персты обращати не ста, дотоле не испроврещи сего заговора. Несть сим словеси не переговору, не недоговору. По веки вечныя аминь».



Заговор дабы во ногах силу отъяти.

Сей заговор молвити тринадесять раз по захождении солнечном. Водицу же сию с чем потребно сорастворяти може.
«Мати водица, знаемы те мертви, яко я со гробов не восста, по земи не хождаше, яко я во гробех лежат, вовек не поидут. Тако бы раба божия имя, по земи не ходити, нози бы ея отъяся. Пособи ти, мати водица, ми во подели чёрном, отыми силу во ногах рабы божией имя. Доколе мертви из гробов не восстанут, доколе по земи не поидут, дотоле не испроврещи сего заговора. Несть сим словесим не переговора, не недоговора. По веки вечныя аминь».



Заговор дабы ум вмале времяни мутить, (обмороки).
Мей заговор молвит иринадесять раз по захождении солнечном. Водицу же с чем потребно сорастворяти може.
«Мати водица, знаемы те мертви, сень-то отъяся от телеси я да по нощи мороком по земи хождаше. Пособи ти, мати водица, ми во подели чёрном, яко исхождаше сени из гробов телеси своя, тако держати бы им путь до рабы божией имя, дабы ея мучати, ум ея мутить, сердце щепить, память отымать. Словеси моя крепкы. Несть сим словеси не переговору, не недоговору. По веки вечныя аминь».

*****************************

Заговоры на судебны тяжбы.

Сих же есмь велие множество, яко не счесть тяжб бывающих, тако же и нужд чрез них являемых. Сице зде колико есмь.

Перьвый заговор, аще восхощет кой человек твое имение отъяти.
Сице же по вся имение хождаше во полунощь на всяк днесь тяжбы, их же много бывающе, ходите же от дальнея горниц ко перьвыим. Да егда ходити, то со лучиной, сию же вземь в держицу. Хода же три круга, а и заговор-то чести на каждыя по тридесять-то и три по всяк круг.
«Яко еси днесь да нощь, тако еси суд земныя да небесныя. Суд небесныя, иже праведен, суд земныя еси приткновен. А поиду же аз до суда земнаго да испрошу се милости, а и суди-то во судех земныих еси беси темновидны. А еси вы, бесы темновидны, пособите во тяжбе земныя, дабы ся тяжба мене на лад бысть. Тако исполните, вы бесы темновидны, дабы ворогу муку приятии, муку приятии да тяжба-то обращся противу раба божия имя ворога. А егда же буде словесы раба божия имя, то вси на клевету приемлются, а и буде от его людия да не взыщутся от я словесы, а и буде судьи-то николе не милостиви. Пособите во потребе сея, судиьи-государи бесы, аз на то оброк сотворю. Ныне и в век века аминь». По конце же тяжбы сей подобает монету серебряну кую ни есмь числом на перекрёстке во полунощь оставить. Тако со примолвкой: дань до новыя потребы в век века аминь. Сице исполнено.

*****************************

Привязки кровныя.

Сии же вси привязки до многоразныих потреб. Перьва же аще ведьма при гробе пребываше, а и несть человек, кои бы силу ея прияли. Сице надлежит творити николе по часе, николе же и нощь да днесь, а вместно по всяку пору. Тако иглицей костяной, яко преже писано заговорённой, кровь бы се ведьма на шуйныя руце отворила. Яко кровь-то течёт, тако трижды заговор молвить: еси ти кровь – руда же человечска, аще ли ти бысть живота зачало, живота зачало ево же держица. Еси ти кровь – клятвы мнози сокрепляеше меж людия да беси, по всяк зарок веком. Еси ти кровь, буде ми ныне порука да сокрепи уговор, дабы емлемо ми бысть по гробе упокоение. А и преиде сила, кою ныне в се емлю да отиде беси ми верни заступницы, ми же во поделиях общники, кои до мя сокреплены бысть, а и кои добрыя по души порукой, а и кои данью емлеми, а и кои во уветии сподоблены. Тако бы отиде вся чесо емлю до вещи кою со примолвлением возму да чрез вещь сю бысть бы вся человеку прииде. Сему же времяни несть, а бысть по веки вечныя. Ключ поделие кровное- замок уговор древлий Аминь. засим во десну руцу взем вещицу во кою сила соизыти должне да на ню, сиесть вещицу, таков заговор молвить надлежит двунадесять раз счётом. Еси ти, именование вещи, буде ми во подели потворнице, сиесть со беси общнице, силе же сокровеннее приемнице. Беси же зовом сокликати, сила аще же соизыти совне. Аще ли кой человек по сем часе во руцу вземлет, тако бысть сему человеку силу емлющу. А и бысть сему человеку силу емлющу, егда же сила вовне соидет. Егда же сила вовне соидет, тако беси на сие сохождашася. Егда же беси на сие сохождашася, той бысть я вси человеку силу емлющу общницы, яко ми на веку бысть, а и бысть я вси человеку силу емлющу советницы, яко ми бысть, а и бысть я вси человеку силу емлющу сокреплени, кои ми бысть. А и бысть я вси человеку силу емлющу данники, кои ми бысть, а и бысть я вси человеку силу емлющу порученники, кои ми бысть. Точию же бысть я человеку силу емлющу заступницы крепцыи да во уветие по вся дни пребывающи. Ключ поделие кровное – замок уговор древлий. По веки вечныя аминь.

******************************

Клятва кровная.

Втора привязка кровная еси клятва. Силу емлет обетование кровью сокреплённое да бесами утверждённое. Творися же по всяку пору, егда потребно. Творити же тако надлежит: кои обет заключают им же на шуйныих руцех, сиесть на длани да нутреной стороне я, кровь отворити потребно. Засим длани крепко свести персты соплетая, дабы сорастворилася кровь я и чрез то бысть бы обет сокреплён. Словеса же таковы един раз молвить тому, кто обетование творит:
«Аз есмь имя, словеси обета, от начала дни сего по конце века сие обетование емлю и сокрепляю. Бысть бы сокрепление кровь, бысть бы свидетели беси, бысть бы порука жизнь земна, сила ведовская, порука бесовска да душа вечна. Аще же коей малостью приступися от обета сего, тако отъяся жизнь земна, сила ведовская, порука бесовска да душа вечна имя во крепость и дань вдася. От сих словеси да по конец веку. По веки вечныя аминь».

************************************



Подклад хвори смертной (переклад).

Ащё человек хвор и смерть в ногах стоит, то обратить ея ко иному кому зело посильно. потребно ради то исподнее одеяние хвора человека да заговор над им молвить, а и ко ворогу под порог бросить. Заговор же таков:
"Еси ты смерть - княгинюшка да зело люта старица, а и несть кто тя превозможе да и несть кто тя превозможе да нести кто избежит, то и еси человек сей твом то
перстом указан да твоим то отмечен, а еси то и человек раб божий (имя), а и же ти княгинюшка, а еси же ты люта старица да отыди ти от раба божия (имя), да преступи ти ко рабу такому-то. А и буде раб сей твом перстом отмечен, а и вземь раба (имя) да во палаты твоя княжески да во терем смертной. Бытии по словесам сим от сего сказа да по веки вечные. Аминь."
Сию одёжку под порог ворогу бросить да и примолвить:
"Ти княгиня -смертушка у сего порога пристанище. Аминь."
Отыдет смерть от хворого во скору пору да и к ворогу на порог ступит.

*************************

Барский на деньги

Три золотые монеты, цыплёнок, их несут в лес. В лесу найти дерево с дуплом. В дупло сперва кидают листья папоротника со словами:
"Восхваляси такожь треглав круглиной, да сей рыжь да златом отклик возымеить."
Затем в дупло кидают одну за одной монеты, когда кидают каждую монету говорят:
"Живот мой да увенчан сей барского люда знатного отрадой." Когда закинута третья монета то отрывают голову цыплёнку со словами:
"Якожь авраамов семя дитя привычно, да жертвиной, також я живота малого лишивши, да силе покров да на злато испрашиваю. Аминь."
Затем тело цыплёнка кидают тоже в дупло. Всё забивают сверху глиной или землёй. Когда всё забито то говорят:
"Тресь оно златового, барска судьба, да то извечного, да то полем рыж, да животиной что мала есть, да землицей преисполняю. Да на небесину хождением отправляю. Иже там ходюка твердая, да там ходюкать по твердыне да мне тут на богатеющу стезь, иже то златов аки светильников в ночном небесине, аки древов в лесинах усеянных, да всех монетин чеканенных. Три приспешниковых заартачу вознамеренны, да на спех богатством ко мне тянуты, иже мне в баринах нынче ходом ходить. Аминь."
Уходить не оборачиваясь. Три дня после этого не вести никаких торговых дел. Если это соблюсти то всё будет успешно сделано.

*******************************

Подклад на воскресну милостыню (переклад)

В заводе меж людом пред зорькой утренней да на светлу пасху нищему люду у ставен да у порога милостыню класть. Милостыня та монеты да явства разны, дабы чем в праздник разговеться бысть. Тако чрез сей обычай посильно подклад содеять и хвори да беды на милостыню приложить. Вершить же сие тако подобает: на ту милостыню сорок раз молвить таков заговор да и снести нищим :
" Яко боле имене, то боле спрос, тако нище подати потреба, а и богаты еси ми несть шелки драгими да и несть яствы многи, да и несть ино добро, а и богаты ми хворьми да болестями, (перечисли хвори), тако по утре светлом дань кладём превелику от именем нога да се те хвори да болести, (ещё раз перечни), отъя от ся даждим на рабов божьих нищих да именами безвестных. Во имя отца и сына и свята духа. Аминь."
То и делу конец. А милостыню у дома оставь.

**************************



На три серебряны монеты.

Сей обряд на деньги по век творящего силён. Аще восхощешь содеять, того ради потребно тако сотворити: на зорьке утренней взяти водицы ключевой да сию водицу-то в малу древесну чашу, (размер 100-150 грамм и дерево любое), да сотворити сие потребно егда полунощи месяц стар. Тако во полунощь-то во ту чашу со водицей бросить три серебряны монеты да сие со причётом, а причёт же таков:
«Еси ти водица сильная, да от зорьки утренней прими ти от мя монеты царския да сребрённыя, сполни ти водица чиста си монеты царския да сребрённыя велией силушкой, дабы си монеты царския да сребрённыя мене во пособь быхом по век.
Яко те по дни да нощи рассточатися да яко то те истреблятися, то бы во ту порушку монеты царския да сребрённыя силушкой полнились, а егда бысть те источитися, а егда бысть те истребитися, то и монетам сим всю силу приять. А буде ти силушка водная мене на велик пребыток, а буде ти силушка водная, мене на премног достаток. От сих словес до часу смертна. По веки вечные аминь. Егда водица иссякнет, то и монеты силой преисполнятся».
Молвить сей причёт всяку полунощь того стара месяца да по девяти раз. После си монеты содержати со иными сокровищами да деньгами скопленными, дабы они чрез то пребыток содеяли. И всё сие дело.
Хотела в Свете жить,но "Нет!" сказала Тьма.Она мне жизнь дала,и разум,и развитие сюжета,а Свет меня спалил дотла,поэтому я не приемлю больше Света...

[Изображение: gifka2.gif]


 
Ответить


Переход:


Пользователи просматривают эту тему: 1 Гость(ей)